آ
-
آزمایشات تاگوچی
طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]
-
آزمون تی زوجی
بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]
-
آمادگی فناوری
طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاههای هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 233-263]
-
آنتروپی شانون
ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]
-
آینده نگاری
آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]
-
آینده نگاری
آینده نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارتآپهای فینتک در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]
ا
-
ایران
تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]
-
ارزش آفرینی
مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 77-108]
-
ارزش های خرید
طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاههای هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 233-263]
-
استخراج ویژگی
تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]
-
استرس شغلی
تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-39]
-
افق 1404
آینده نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارتآپهای فینتک در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]
-
اکوسیستم کسب و کار
مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 135-166]
-
اکوسیستم نوآوری
مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 135-166]
-
الگوریتم ژنتیک
ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]
-
الگوریتم های یادگیری ماشینی
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 265-310]
-
الگوی سه شاخگی
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]
-
امنیت سایبری
شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]
-
اینترنت
طراحی سامانه اینترنتبانک واکنشگرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-66]
-
اینترنت اشیا
تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]
-
اینترنت اشیا
شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماریهای همهگیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-233]
-
اینترنت اشیاء
مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]
-
اینترنتبانک
طراحی سامانه اینترنتبانک واکنشگرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-66]
-
انقلاب دیجیتال
شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماریهای همهگیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-233]
ب
-
بازاریابی اینترنتی
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]
-
بازاریابی دیجیتال
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]
-
بازاریابی محتوا
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 167-200]
-
بانکداری
طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانههای اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 257-289]
-
بانک ملت
ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 97-126]
-
برنامه ریزی راهبردی
ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-68]
-
برنامه ریزی مبتنی بر سناریو
آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]
-
بلاکچین
شناسایی و بررسی حوزهها و روندهای پژوهشی فناوری بلاکچین [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]
-
بیماریهای همهگیر
شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماریهای همهگیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-233]
پ
-
پیشبینی امتیازات
سیستم توصیهگر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]
-
پیشبینی رویگردانی مشتریان
مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائهدهندهی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 67-95]
-
پلتفرم اینستاگرام
طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]
-
پلتفرم صنعتی
مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 135-166]
-
پوکایوکه
توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]
ت
-
تبلیغات
طراحی مدل مفهومی فریب ادراکشده تبلیغات شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 235-256]
-
تجربه کاربری
طراحی سامانه اینترنتبانک واکنشگرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-66]
-
تجربه مشتری
مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهشهای آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 329-356]
-
تجزیه مقادیر منفرد
سیستم توصیهگر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]
-
تجزیه و تحلیل احساسات
تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]
-
تحلیل احساسات
تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]
-
تحلیل احساسات
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپادوایزر برای رستورانهای ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 17-41]
-
تحلیل پیشرفته داده
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 265-310]
-
تحلیل ساختاری
آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]
-
تحلیل کتابسنجی
شناسایی و بررسی حوزهها و روندهای پژوهشی فناوری بلاکچین [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]
-
تحلیل مضمون
شناسایی محرکهای نوآوری مدل کسب و کار [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-231]
-
تحول دیجیتال
ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]
-
تریپ ادوایزر
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپادوایزر برای رستورانهای ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 17-41]
-
تصمیمگیری با معیارهای چندگانه
توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]
-
تعارض کار- خانواده
تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-39]
-
تعیین قطبیت نظرات
تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]
-
تکنیک دلفی
ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]
-
توییتر
تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]
-
توزیع برق
ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-68]
-
توسعه دولت الکترونیک
ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]
-
تئوری بنیادین
مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهشهای آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 329-356]
ج
-
جامعهشناسی ترجمه
روششناسی کنشگر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 109-133]
-
جنگل تصادفی
مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائهدهندهی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 67-95]
چ
-
چرخه عمر
مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 135-166]
ح
-
حریم خصوصی
شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]
خ
-
خطاناپذیرسازی
توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]
-
خلاهای پژوهشی هوشمندی کسب و کار
نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]
-
خوشه بندی
ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]
-
خوشهبندی
پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]
د
-
داشبوردهای مدیریتی
ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 291-328]
-
درگیری
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 167-200]
-
درگیری دیجیتال
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 167-200]
-
دلفی فازی
ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 291-328]
-
دولت الکترونیک
ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]
-
دولت الکترونیک 2.0
مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-36]
ر
-
رسانه اجتماعی
مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-36]
-
رسانه اجتماعی
پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]
-
رضایت از زندگی
تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-39]
-
رضایت شغلی
تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-39]
-
رضایتمشتری
طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانههای اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 257-289]
-
روش DBSCAN
ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]
-
روش بهترین-بدترین فازی
شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]
-
روش دلفی فازی
شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]
-
روششناسی پژوهش
روششناسی کنشگر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 109-133]
-
رویکرد دادهبنیاد
طراحی مدل مفهومی فریب ادراکشده تبلیغات شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 235-256]
ز
-
زوج کتابشناختی
شناسایی و بررسی حوزهها و روندهای پژوهشی فناوری بلاکچین [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]
س
-
ساختاری تفسیری
تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]
-
سازمان امورمالیاتی
ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]
-
سازمان صنعتی
ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]
-
سرویس اینترنت
مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائهدهندهی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 67-95]
-
سیستم اطلاعاتی سبز
ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]
-
سیستم پایش برخط
مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]
-
سیستمتوصیهگر
طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانههای اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 257-289]
-
سیستمهای اطلاعاتی
توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]
-
سیستمهای توصیهگر
سیستم توصیهگر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]
-
سیستمهای هوشمند کسب و کار
نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 1-15]
ش
-
شبکهی عصبی
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپادوایزر برای رستورانهای ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 17-41]
-
شبکه عصبی عمیق
تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]
-
شبکه های اجتماعی
مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]
-
شبکههای اجتماعی
طراحی مدل مفهومی فریب ادراکشده تبلیغات شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 235-256]
-
شبیه سازی عامل بنیان
طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]
-
شخصیسازی
طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانههای اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 257-289]
-
شرکت مخابراتی
مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائهدهندهی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 67-95]
-
شهرهوشمند
شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]
-
شهر هوشمند
تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]
ص
-
صنعت ارتباطات ایران
مدل کارآفرینی شرکتی بینالمللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 311-338]
-
صنعت بانکی
آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]
-
صنعت بانکداری
آینده نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارتآپهای فینتک در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]
-
صنعت بیمه
مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 77-108]
-
صنعت پوشاک
مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]
-
صنعت نسل چهارم
ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]
ع
-
عقیدهمشتری
طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانههای اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 257-289]
-
علم داده
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 265-310]
-
علم طراحی
ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]
-
علم طراحی
طراحی سامانه اینترنتبانک واکنشگرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-66]
-
عملکرد سازمان
نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 1-15]
-
عملکرد سازمانی
ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 97-126]
-
عوامل اجتماعی و فرهنگی
مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]
-
عوامل فردی
مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]
-
عوامل مربوط به شرکت
مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]
-
عوامل موثر
مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائهدهندهی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 67-95]
ف
-
فراتحلیل
نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 1-15]
-
فراترکیب
ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]
-
فراترکیب
ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 291-328]
-
فراترکیب
شناسایی محرکهای نوآوری مدل کسب و کار [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-231]
-
فراترکیب
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 167-200]
-
فروشگاههای هوشمند
طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاههای هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 233-263]
-
فیلتر اشتراکی
سیستم توصیهگر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]
-
فناوری اطلاعات سبز
ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]
-
فناوری بلاکچین
شناسایی و بررسی حوزهها و روندهای پژوهشی فناوری بلاکچین [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]
-
فناوری مالی
مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهشهای آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 329-356]
-
فناوری های مالی
آینده نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارتآپهای فینتک در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]
-
فین تک ها
آینده نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارتآپهای فینتک در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]
ق
-
قرائت از راه دور
بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]
ک
-
کارآفرینی بین المللی
مدل کارآفرینی شرکتی بینالمللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 311-338]
-
کارآفرینی شرکتی
مدل کارآفرینی شرکتی بینالمللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 311-338]
-
کارآفرینی شرکتی بین المللی
مدل کارآفرینی شرکتی بینالمللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 311-338]
-
کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات
ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-68]
-
کرونا
پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]
-
کسب و کار سبز
ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]
-
کلیدواژهها: بازاریابی محتوایی
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]
-
کلیدواژهها: فریب ادراکشده
طراحی مدل مفهومی فریب ادراکشده تبلیغات شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 235-256]
-
کنترل بیماری
شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماریهای همهگیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-233]
-
کنتور آب هوشمند
بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]
-
کنش
روششناسی کنشگر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 109-133]
-
کووید 19
شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماریهای همهگیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-233]
-
کووید-19
تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]
-
کووید-19
طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاههای هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 233-263]
م
-
ماتریس تاثیرات متقاطع
آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]
-
متنکاوی
پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]
-
متنکاوی
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپادوایزر برای رستورانهای ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 17-41]
-
محتوا
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 167-200]
-
محتوا. مقدمه
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]
-
محرکهای نوآوری
شناسایی محرکهای نوآوری مدل کسب و کار [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-231]
-
مدیریت ارتباط با مشتریان بانک
ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]
-
مدیریت بحران
مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-36]
-
مدل LRFM
ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]
-
مدل بلوغ
مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-36]
-
مدل بلوغ قابلیت
ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]
-
مدل سازی انتظارات
طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]
-
مدلسازی عاملبنیان
مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]
-
مدل مفهومی
مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]
-
مراحل تکامل
مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 135-166]
-
مرور نظاممند
نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]
-
مرور نظامند
مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهشهای آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 329-356]
ن
-
نرم افزار میکمک
تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]
-
نظام توزیع محصولات دارویی
مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]
-
نظرکاوی
تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]
-
نظریه داده بنیاد
مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 77-108]
-
نظریه کنشگر-شبکه (نشک)
روششناسی کنشگر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 109-133]
-
نگاشت نظامیافته
نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]
-
نوآوری سازمان
ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 97-126]
-
نوآوری مدل کسب و کار
شناسایی محرکهای نوآوری مدل کسب و کار [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-231]
و
-
واکنشگرا
طراحی سامانه اینترنتبانک واکنشگرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-66]
-
ویروس کرونا
تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]
-
ویروس کرونا
بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]
ه
-
همرخدادی کلمات کلیدی
شناسایی و بررسی حوزهها و روندهای پژوهشی فناوری بلاکچین [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]
-
هوش مصنوعی
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 265-310]
-
هوش مصنوعی
طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاههای هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 233-263]
-
هوشمندی بازار
ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 97-126]
-
هوشمندی کسب و کار
ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 291-328]
-
هوشمندی کسب و کار
نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]
-
هوشمندی کسب و کار
نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 1-15]
-
هوشمندی مدیریت منابع انسانی
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 265-310]
ی
-
یادگیری عمیق
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپادوایزر برای رستورانهای ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 17-41]
-
یادگیری ماشین
مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهشهای آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 329-356]