مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آزمایشات تاگوچی طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]

  • آزمون تی زوجی بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]

  • آمادگی فناوری طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 233-263]

  • آنتروپی شانون ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]

  • آینده نگاری آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]

  • آینده‏ نگاری آینده ‏نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]

ا

  • ایران تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]

  • ارزش آفرینی مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 77-108]

  • ارزش های خرید طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 233-263]

  • استخراج ویژگی تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]

  • استرس شغلی تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-39]

  • افق 1404 آینده ‏نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]

  • اکوسیستم کسب و کار مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 135-166]

  • اکوسیستم نوآوری مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 135-166]

  • الگوریتم ژنتیک ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]

  • الگوریتم های یادگیری ماشینی الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 265-310]

  • الگوی سه شاخگی طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]

  • امنیت سایبری شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]

  • اینترنت طراحی سامانه اینترنت‌بانک واکنش‌گرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-66]

  • اینترنت اشیا تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]

  • اینترنت اشیا شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماری‌های همه‌گیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-233]

  • اینترنت اشیا‌‌ء مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]

  • اینترنت‌بانک طراحی سامانه اینترنت‌بانک واکنش‌گرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-66]

  • انقلاب دیجیتال شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماری‌های همه‌گیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-233]

ب

  • بازاریابی اینترنتی طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]

  • بازاریابی دیجیتال طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]

  • بازاریابی محتوا شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 167-200]

  • بانکداری‌ طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 257-289]

  • بانک ملت ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 97-126]

  • برنامه ریزی راهبردی ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-68]

  • برنامه ریزی مبتنی بر سناریو آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]

  • بلاک‌چین شناسایی و بررسی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی فناوری بلاک‌چین [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]

  • بیماری‌های همه‌گیر شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماری‌های همه‌گیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-233]

پ

  • پیش‌بینی امتیازات سیستم توصیه‌گر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]

  • پیش‌بینی رویگردانی مشتریان مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 67-95]

  • پلتفرم اینستاگرام طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]

  • پلتفرم صنعتی مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 135-166]

  • پوکایوکه توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]

ت

  • تبلیغات طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 235-256]

  • تجربه کاربری طراحی سامانه اینترنت‌بانک واکنش‌گرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-66]

  • تجربه مشتری مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 329-356]

  • تجزیه مقادیر منفرد سیستم توصیه‌گر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]

  • تجزیه و تحلیل احساسات تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]

  • تحلیل احساسات تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]

  • تحلیل احساسات تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 17-41]

  • تحلیل پیشرفته داده الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 265-310]

  • تحلیل ساختاری آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]

  • تحلیل کتابسنجی شناسایی و بررسی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی فناوری بلاک‌چین [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]

  • تحلیل مضمون شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎ [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-231]

  • تحول دیجیتال ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]

  • تریپ ادوایزر تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 17-41]

  • تصمیم‌گیری با معیارهای چندگانه توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]

  • تعارض کار- خانواده تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-39]

  • تعیین قطبیت نظرات تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]

  • تکنیک دلفی ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]

  • توییتر تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]

  • توزیع برق ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-68]

  • توسعه دولت الکترونیک ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]

  • تئوری بنیادین مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 329-356]

ج

  • جامعه‌شناسی ترجمه روش‌شناسی کنش‌گر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 109-133]

  • جنگل تصادفی مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 67-95]

چ

  • چرخه عمر مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 135-166]

ح

  • حریم خصوصی شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]

خ

  • خطاناپذیرسازی توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]

  • خلاهای پژوهشی هوشمندی کسب و کار نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]

  • خوشه بندی ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]

  • خوشه‌بندی پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]

د

  • داشبوردهای مدیریتی ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 291-328]

  • درگیری شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 167-200]

  • درگیری دیجیتال شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 167-200]

  • دلفی فازی ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 291-328]

  • دولت الکترونیک ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]

  • دولت الکترونیک 2.0 مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-36]

ر

  • رسانه اجتماعی مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-36]

  • رسانه‌ اجتماعی پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]

  • رضایت از زندگی تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-39]

  • رضایت شغلی تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-39]

  • رضایت‌مشتری طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 257-289]

  • روش DBSCAN ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]

  • روش بهترین-بدترین فازی شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]

  • روش دلفی فازی شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]

  • روش‌شناسی پژوهش روش‌شناسی کنش‌گر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 109-133]

  • رویکرد داده‌بنیاد طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 235-256]

ز

  • زوج کتاب‌شناختی شناسایی و بررسی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی فناوری بلاک‌چین [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]

س

  • ساختاری تفسیری تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]

  • سازمان امورمالیاتی ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]

  • سازمان صنعتی ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]

  • سرویس اینترنت مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 67-95]

  • سیستم اطلاعاتی سبز ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]

  • سیستم پایش برخط مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]

  • سیستم‌توصیه‌گر طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 257-289]

  • سیستم‌های اطلاعاتی توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]

  • سیستم‌های توصیه‌گر سیستم توصیه‌گر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]

  • سیستم‌های هوشمند کسب و کار نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 1-15]

ش

  • شبکه‌ی عصبی تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 17-41]

  • شبکه عصبی عمیق تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]

  • شبکه های اجتماعی مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]

  • شبکه‌های اجتماعی طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 235-256]

  • شبیه سازی عامل بنیان طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]

  • شخصی‌سازی طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 257-289]

  • شرکت مخابراتی مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 67-95]

  • شهرهوشمند شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]

  • شهر هوشمند تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]

ص

  • صنعت ارتباطات ایران مدل کارآفرینی شرکتی بین‌المللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 311-338]

  • صنعت بانکی آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]

  • صنعت بانکداری آینده ‏نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]

  • صنعت بیمه مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 77-108]

  • صنعت پوشاک مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]

  • صنعت نسل چهارم ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]

ع

  • عقیده‌مشتری طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 257-289]

  • علم داده الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 265-310]

  • علم طراحی ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]

  • علم طراحی طراحی سامانه اینترنت‌بانک واکنش‌گرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-66]

  • عملکرد سازمان نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 1-15]

  • عملکرد سازمانی ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 97-126]

  • عوامل اجتماعی و فرهنگی مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]

  • عوامل فردی مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]

  • عوامل مربوط به شرکت مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]

  • عوامل موثر مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 67-95]

ف

  • فراتحلیل نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 1-15]

  • فراترکیب ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]

  • فراترکیب ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 291-328]

  • فراترکیب شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎ [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-231]

  • فراترکیب شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 167-200]

  • فروشگاه‌های هوشمند طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 233-263]

  • فیلتر اشتراکی سیستم توصیه‌گر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]

  • فناوری اطلاعات سبز ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]

  • فناوری بلاک‌چین شناسایی و بررسی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی فناوری بلاک‌چین [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]

  • فناوری مالی مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 329-356]

  • فناوری های مالی آینده ‏نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]

  • فین تک ها آینده ‏نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارت‌آپ‌های فین‌تک‌ در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]

ق

  • قرائت از راه دور بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]

ک

  • کارآفرینی بین المللی مدل کارآفرینی شرکتی بین‌المللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 311-338]

  • کارآفرینی شرکتی مدل کارآفرینی شرکتی بین‌المللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 311-338]

  • کارآفرینی شرکتی بین المللی مدل کارآفرینی شرکتی بین‌المللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 311-338]

  • کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-68]

  • کرونا پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]

  • کسب و کار سبز ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]

  • کلیدواژه‌ها: بازاریابی محتوایی طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]

  • کلیدواژه‌ها: فریب ادراک‌شده طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 235-256]

  • کنترل بیماری شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماری‌های همه‌گیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-233]

  • کنتور آب هوشمند بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]

  • کنش روش‌شناسی کنش‌گر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 109-133]

  • کووید 19 شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماری‌های همه‌گیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-233]

  • کووید-19 تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]

  • کووید-19 طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 233-263]

م

  • ماتریس تاثیرات متقاطع آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]

  • متن‌کاوی پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]

  • متن‌کاوی تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 17-41]

  • محتوا شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 167-200]

  • محتوا. مقدمه طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]

  • محرک‌های نوآوری شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎ [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-231]

  • مدیریت ارتباط با مشتریان بانک ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]

  • مدیریت بحران مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-36]

  • مدل LRFM ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]

  • مدل بلوغ مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-36]

  • مدل بلوغ قابلیت ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]

  • مدل سازی انتظارات طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]

  • مدل‌‌سازی عامل‌‌بنیان مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]

  • مدل مفهومی مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]

  • مراحل تکامل مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 135-166]

  • مرور نظام‌مند نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]

  • مرور نظامند مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 329-356]

ن

  • نرم افزار میک‌مک تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]

  • نظام توزیع محصولات دارویی مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]

  • نظرکاوی تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]

  • نظریه داده بنیاد مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 77-108]

  • نظریه کنش‌گر-شبکه (نشک) روش‌شناسی کنش‌گر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 109-133]

  • نگاشت نظام‌یافته نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]

  • نوآوری سازمان ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 97-126]

  • نوآوری مدل کسب و کار شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎ [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-231]

و

  • واکنش‌گرا طراحی سامانه اینترنت‌بانک واکنش‌گرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-66]

  • ویروس کرونا تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]

  • ویروس کرونا بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]

ه

  • هم‌رخدادی کلمات کلیدی شناسایی و بررسی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی فناوری بلاک‌چین [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]

  • هوش مصنوعی الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 265-310]

  • هوش مصنوعی طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 233-263]

  • هوشمندی بازار ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 97-126]

  • هوشمندی کسب و کار ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 291-328]

  • هوشمندی کسب و کار نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 127-162]

  • هوشمندی کسب و کار نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 1-15]

  • هوشمندی مدیریت منابع انسانی الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 265-310]

ی

  • یادگیری عمیق تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 17-41]

  • یادگیری ماشین مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 329-356]

login